Salata orientala, fara sare

Ingrediente:

4 cartofi roz,
1 ceapa rosie,
2 oua,
masline nesarate,
ulei,
otet,
castraveti acri (optional)
ardei gras (optional)

Mod de preparare:


Curatam cartofii de coaja si ii punem la fiert. Pentru aspect se pot fierbe in coja, dupa care se pune sub jet de apa sa se curete mai bine.
Taiem cartofii cubulete mai mari.
Ouale se fierb circa 6-7 minute , sa fie tari.
Taiem ouale , castraveciorii si ardeiul gras feliute.
Ceapa o taiem julien (fideluta).
Intr-un bol amestecam toate ingredientele si adaugam piper, ulei si putin otet sau zeama de lamaie, dupa gust.

P.S.
Maslinele nesarate le-am gasit in Carrefour Orhideea. Daca veti cumpara masline nesarate ar trebui sa gustati din ele pentru ca in mai multe marketuri era scris , insa aveau sare. Deci, mare atentie!

Pofta buna!


Un comentariu:

Unknown spunea...

Din pacate, cei care trebuie sa manance fara sare nu prea au cum sa foloseasca muraturi. Doar daca isi fac ei in casa, fara sare. Pentru ca sunt retete si pentru asa ceva. Eu nu am incercat, niciodata, sa va spun cum sunt. Iar maslinele...eu am cautat mult de tot sa gasesc fara sare, dar niciuna la care spunea ca sunt fara sare nu era, cu adevarat. Si, da, am incercat tot ce am gasit la Carreefour :(