Cartofi fierti cu smantana si patrunjel, fara sare

O gustare foarte buna si satioasa  pe care am incercat-o din dorinta de a face si altceva, pentru masa de dimineata. Imi place foate mult gustul si nu-i mai trebuie nimic! (la sare ma refer :)  )



Ingrediente:

3 cartofi  aprox. egali,
3 linguri smantana 12%,
2 linguri de branza dulce,
1 legatura de parunjel.


Mod de preparare:


Smantana se amesteca cu branza si patrunjelul tocat marunt si se lasa la frigider 15-20 de minute.
Cartofii se curata de coaja si se pun la fiert. Eu am folosit o oala sub presiune , sa fiarba mai repede.
Cand incepe sa iasa presiunea am lasat-o inca 15 minute.
Cand cartofii sunt fierti se scot din oala , se pun pe farfurie si se vor taia jumatati.
Adaugati  smantana deasupra si impreuna cu o felie de paine nesarata veti avea un mic dejun foarte bun si satios. :)

Pofta buna!

Niciun comentariu: